marți, 28 iulie 2009

............

dragii mei dragi......traim intr-o tara de rahat......mori cu zile in multe cazuri.
Baza de date contine doar 500 de donatori!!!! Si nu fac decar la rude testele, pt ca nu au fonduri sa efectueze testele!!!!!!
cred ca mai mult de 500 de persoane voiau sa mearga pt mine la fundeni sa doneze....
Aici, prietenii mei s-au dus sa doneze si au primit mancare, sucuri si un mic cadou pt ca s-au inscris.
Toata campania de la protv a fost o pacaleala politica....atata tot.
Este incredibil in ce tara putem trai.....o tara plina de hoti, de ordinari(ma refer la cei ce conduc, cica, tara asta).
A inteles ca la viena se face transplant si cu 50%compatibilitate, cum sunt eu cu fratele meu....sper sa fie adevarat, desi aici mi-au spus ca nu reusesc astfel de transplanturi.....
Ma rog zi si noapte sa apara un donator, sa fie o minune....insa se pare ca din romania nu poate aparea din cauza lipsei de fonduri....din cauza sistemului imputit in care trai.
oameni buni......va multumesc din suflet pt tot......poate totusi la timisoara , constanta.....mures....or mai avea fonduri, desi ei au spus ca doar pt rude fac testele.

In romania mori cu zile.....si o stiam.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu