sâmbătă, 25 iulie 2009

fatalitate

Nu mai suport sa traiesc. Ma rog in continuu de sotia mea sa imi dea voie sa termin acum,azi, cu toata suferinta mea.
Nu ma judecati gresit...dar totul s-a terminat pt mine. Nu pot sa astept sa vad cum ma sting incet-incet. 4-5 luni de trait in groaza asta nu inseamna nimic . Am doar 35 de ani.....
Viata este grea, urata de multe ori.....Nu vreau sa mai traiesc in lumea asta. Nu mi-e frica de moarte. Am peste 100 de pastile de diazepam, care sper ca ma pot ajuta sa plec repede si linistit din chinul vietii .....Acum sau peste 5 luni ...nu conteaza....toata lumea stie din jurul meu ca ma sting....ce rost are acest chin?
trezirea este un chin fara margini, am sufletul zdrobit si urlu de neputinta. Ce rahat de viata! Dumnezeu? nu poate sa isi bata asa joc de mine....de atatia oameni...
Aceti idee cati copilasi mor de cancer? unde e dumnezeu? nu e...e doar o inchipuire a noastra...Si daca exista, nu e bun, nu e drept......nu vedeti atatea nenorociri in jurul vostru?
Stiu, imi veti spune ca nu e asa...dar pe voi nu v-a lovit viata......
Ma uit la fetitele mele.....peste putin timp tati lor va fi pe luna.......cu treaba......
Unde e dumnezeu acum?
ma chinuiesc de 1 an si jumatate......si nimic......sunt sfarsit. Moartea pt mine va fi o alinare

5 comentarii:

  1. Imi pare rau ca treci prin astfel de momente,dar gandeste-te la sotia ta si la fetite...Stiu ca treci prin momente de depresie cumplite si te gandesti la ce e mai rau,dar sa stii ca Dumnezeu exista si te va ajuta.Ne rugam noi toti pentru asta si ai sa vezi ca vei reusi.Am si eu o prietena al carei baietel de patru ani are cancer...Este la Paris acum si il trateaza acolo.Cand s-a prezentat la medic copilul avea cancer in stadiul patru...toata treaba evoluand rapid intr-o luna jumate.Acum cancerul baietelului se afla in remisie...Eu zic ca trebuie sa lupti pana in ultima clipa pentru tine,si familia ta.Curaj!Toti vizitatorii acestui blog te vor sustine,sunt convinsa de asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar nu se mai poate face nimic? Cinci luni sunt totusi ceva timp. Schimba-ti modul de viata, poti deveni vegetarian. Cauta ceva naturist... in paralel cu tratamentul clasic. Sunt sigura ca nu am citit in domeniu atat cat ai citit tu, dar in majoritatea articolelor se mentiona ca tumora se hraneste cu proteine si daca mancam produse animale o hranim, iar daca trecem pe vegetale ii taiem sursa de energie.

    Repet inca o data, ce trebuie sa fac pentru a afla daca pot sa iti donez celule stem?

    Dumnezeu sa fie cu tine si familia ta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Este greu, nimeni nu poate intelege exact ceea ce tu simti acum. Si nu stiu daca vorbele noastre iti pot da o frantura de speranta, speranta se gaseste in tine.
    In ziua in care tu ai scris acest pot si eu am fost suparata pe Dumnzeu, si vorbele tale au fost exact ca ale mele..cum poate Dumnezeu sa lase se se intample toate astea? Cum este Dumnezeu bun? Vineri am aflat de ca mama are metastaze la ficat, asta dupa un an de chimioterapie, doua operatii, regim, rugaciuni in fiecare zi. Am spus cum de nu asculta Dumnezeu ce-l rog, cum de e bun? Sotul meu m-a intrebat dar tu il asculti pe Dumnezeu? Nu am stiut ce sa raspund.
    Este greu, este infiorator, coplesitor dar....incearca sa te gandesti ca este un test. Prin boala sufletul se curata si nu ne este dat sa traim nimic mai mult decat putem duce, unii pot mai mult altii mai putin. Tu esti puternic si poti duce multe nedreptati!
    Existenta nu se termina cu viata asta, este dincolo ceva, chiar este! Gandeste-te la copii tai, sunt sanatosi, sunt frumosi, vor creste mari si se vor bucura de viata. Daca va fi sa fie tu vei fi alaturi de ei, daca nu sunt convinsa ca ii vei ocroti de acolo de sus.
    Nu trebuie sa te dai batut, pana in ultima clipa trebuie sa lupti, pana in ultima!!
    Am sa ma rog pentru tine, eu astazi merg cu mama la oncologie sa vedem ce mai trebuie sa facem. Si vom face, pana in ultimul moment! La fel ca si tine!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da-ne te rog o informatie
    cum putem sa stim daca suntem compatibili?

    RăspundețiȘtergere
  5. Stiu si te inteleg, pentru ca am trecut prin ceea ce treci tu fiind alaturi de sotul meu care a avut cancer.
    Te rog din tot sufletul meu sa lupti pana in ultima secunda indiferent cat iti este de greu!
    Nu-ti pierde speranta si credinta! Roagate in fiecare secunda si gandestete cat de greu le este celor ce te iubesc. Pentru ei incearca sa fii cat se poate de tare. Dumnezeu sa fie cu tine!

    RăspundețiȘtergere