sâmbătă, 22 august 2009

....

Inca nu am nici o veste......Pe luni, marti voi afla...O asteptare grea, apasatoare...Astept ca cei de la Viena sa fie super-oameni, sa nu spuna la fel ca cei di Barcelona sau Hamburg......ca doar donatorul compatibil e solutia.....
Desi, sansele sa fie altfel raspunsul sunt cam nule.
Traiesc niste sentimente ciudate...de neinteles....Stiu, astazi, ca timpul meu langa voi e scurt, prea scurt....Eu nu mai pot avea o viata acum......
Stau si ma gandesc in urma, la ce fel de viata am avut...Doamne, frumoasa viata mi-ai dat! Cei care citesc si ma cunosc stiu la ce ma refer, in general.....Am avut tot ce mi-am dorit, am avut noroc sa fiu inconjurat mereu de prieteni, amici......Dar acum am o datorie sfanta, sa imi crec fetitele. Aici treaba se strica, acum imi dau seama ca lucrurile importante in viata sunt altele si sunt destule......
Ce pot sa fac? Toata viata mea am fost un luptator, nu mi-a fost teama de nici o incercare......insa acum nu imi vad adversarul, problema de rezolvat.....acum nu mai depinde de mine. Si e groaznic. Ma uit in oglinda des.....carcasa e la fel, insa privirea spune ca altcineva traieste in mine acum,,nu mai sunt eu, cel de altadata.....
In perioada asta , de 18 luni de chin, m-am maturizat , am imbatranit foarte mult. Stateam si ma gandeam ca acum nu as sti cum sa imi cresc copiii, nu as sti sa le spun ce conteaza mai mult in viata.....De fapt as sti, dar nu prea mai are legatura cu realitatea traita de mine pana acum. Scara de valori la mine s-a schimbat radical......

2 comentarii:

  1. Ne gandim mult la tine. Dumnezeu sa-ti dea rabdare si putere, sa te ajute sa treci cu bine si cat mai repede peste aceasta incercare a vietii.
    "Ma uit in oglinda des.....carcasa e la fel, insa privirea spune ca altcineva traieste in mine acum,,nu mai sunt eu, cel de altadata....." - exact asta am simtit si eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. buna seara.
    nu ne cunoastem direct,insa am fost colega de clasa cu fratele tau,adi.vreau sa iti spun ca in urma cu niste ani cineva foarte drag mie,bunicul meu,persoana care m-a crescut a fost in aceeasi situatie cu tine.ptr el situatia s-a transformat intr-o tragedie.nu lasa sa se intample la fel.stiu ce inseamna sa te trezesti dimineata si sa te gandesti ca acea zi poate fi ultima.stiu cata putere iti trebuie.stiu ce inseamna sa te te culci seara si sa te gandesti ca maine poate..am vazut cat de greu este.in ultimele lui luni,bunicul meu isi lua la revedere de la noi in fiecare seara,ca si cand era ultima.
    el a avut dezavantajul varstei,ptr tine varsta este un atu.lupta in continuare nu lasa dezamagirea sa te doboare.gandeste-te la fetele tale.si eu sunt parinte,am un baietel,stiu ce inseamna.lupta ptr fetitele tale,ptr sotia ta cel mai important,lupta ptr tine.mai ai timp.nu s-a terminat totul.sa iti dea Dumnezeu gramul de noroc de care ai nevoie.

    RăspundețiȘtergere