marți, 21 aprilie 2009

din iad in rai...si iar se vede iadul!

Rezultatul testului a fost mai bun decat sperau medicii..in sensul ca tumoarea s-a redus pana la ..cam 4 cm...cu activitate canceroasa de la 28 de unitati inainte de transplant pana la 3 unitati dupa...Nu mai am decat intr-un singur loc....corpul este curat, se poate incepe radioterapia. Insa....
Fac eforturi sa nu fie asa.....dar am cazut iar......Astazi am fost la radioterapie, unde au facut o simulare. Pentru ca voi incepe peste doua saptamani radioterapia, m-am speriat pt ca stiu ca orice secunda care trece nu e in favoarea mea. Asa ca am reusit sa vorbesc cu medicii de la hematologie. Raspunsul este ca acum ar fi prea devreme, ca maduva mea ar avea probleme daca nu mai astept cele doua saptamani. acum...cel de la radioterapie a spus ca abia atunci mi-a facut loc....cei de aici spun ca asa e bine....
Pe langa frica ca in timpul asta pana atunci sa nu se trezeasca boala, care are activitate mica acum....a mai aparut ceva. Medicul meu de transplant mi-a spus ca in general, in situatia mea, se curata ce mai am....ca asa spera....evident ca nu garanteaza nimeni, dar ca riscul reapapritiei bolii e mare, am inteles ca procentul celor care au recadere in primele 6 luni, sau dupa 6 luni, nu am inteles f bine, este mult mai mare ca a celor care nu mai au recaderi.....Mi-a spus ca ideal pt mine e transplantul de la donator, dar pana acum nu au gasit inca!
Asta m-a facut sa cred ca am sanse mari de recadere.....
Sigur, inca nu m-am vindecat acum....cum sa ma gandesc la recadere! Dar acum sper foarte mult ca radioterapia va arde ce e acolo....
As da orice sa imi recapat linistea....nu aveti idee ce importanta e linistea! Este cea mai importanta! In cazul meu, nici toti banii din lumea asta nu o cumpara....
am trait cateva zile de fericire, simteam ca plutesc, ma simteam fara griji , ma simteam vindecat , scapat de cosmarul asta. Acum insa nu mai e asa. Boala asta e rea, greu de batut.....
o doamne...se va termina cosmarul asta vreodata??????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu