joi, 16 aprilie 2009

ultima zi...inainte de adevar

Azi e ultima zi de speranta....maine voi afla totul...traiesc sau mor!
Mi-a fost greu sa astept, acum simt ca explodez, simt ca sunt strivit!
acum o saptamana am facut o radiografie....am vazut ca nu se mai vedea nimic, fapt ce m-a ajutat enorm sa astept ziua de maine optimist. Dar azi si pana maine mi-este infernal de greu. Nu mai am nimic in fata, doar cateva ore .....voi afla adevarul...realitatea.
Pot sa fiu vindecat, pot sa mai am putin si cu radioterapie sa ma vindec...sau ....orice alta varianta e fatala pt mine.
Nu am mai scris nimic despre ce am pait prin tara.....nu am vrut sa imi alimentez negativ starea de spirit si asa instabila....
Oricum, de maine, indiferent cum va fi raspunsul....voi continua.
Tineti-mi pumnii, maine cerul va fi luminos sau se va prabusi peste mine.
MAINE! Vinerea mare! Cum ar fi.....?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu