duminică, 8 februarie 2009

Inca o zi...maine e ultima de chimioterapie, miercuri vor introduce celulele stem. Mi-a fost foarte rau si astazi....In rest, o atentie foarte mare mi se acorda....ma simt protejat.
Revenind la peripetiile mele din tara....in incercarea disperata de a gasi afara unde sa ma pot trata, am fost In Barcelona, Israel, Milano.....am trimis dosarul meu si in Germania...
In Israel am aflat ca am fost subdozat.....ca tratamentul trebuia facut din 2 in 2 saptamani, nu cum au facut la Coltea, in care primele 4 cure au fost facute ba la 4 saptamani, ba la 3. Doar ultimele 4 au fost facute cum face toata lumea civilizata....Asta desi am intrebat de multe ori daca afara e mai bine sau nu...si in ideea in care vor sa aiba si aia la Coltea cobaii lor, ca de, pe cine sa invete, mi-au zis clar ca e la fel ca afara. Da, medicamentele sunt, dat nu si modul de administrare, care e foarte important.
Va dati seama in ce hal de disperare, de frica am picat! Nevoia de a gasi sa ma tratez afara ma presa, mi-am dat seama ca in Romania asa muri.....Am facut atacuri de panica, am avut perioade in care tremuram incontinuu.....este ceva greu de descris si nici nu vreau acum sa imi aduc aminte. Stiu doar ca simteam ca nu mai pot sa traiesc asa.
Salvarea a venit din Barcelona, unde am fost acceptat la un spital cu medici renumiti in lume in boli de sange, si tratamentele pe care le aveau pregatite pentru cei cu boala ca a mea intaresc ce citisem sau aflasem despre ei.
Stiu, nu inseamna ca am scapat.....dar diferenta intre cei de aici si cei din tara e uriasa...Ce stiau ai ca trebuie sa fac si ce trebuia de fapt sa imi faca. Si nu le cerusem decat sa imi spuna daca afara se face mai bine.
Deci, ori prostie, in sensul ca nu au stiut ce face medicina din lumea civilizata, ori crima, eu fiind un nou cobai, o ciudatenie, ca sa citez un "creier " de acolo.
trebuie sa ma intind....incepe sa imi fie din nou rau.....vorbim...

3 comentarii:

  1. Imi pare rau ....dar te rog din suflet sa ai incredere ca Dumnezeu n-o sa te lase...probabil sa trebuie sa treci si prin asta (nu stiu de ce....sunt prea mica ca sa stiu raspunsul) ca sa stii mai apoi sa apreciezi ceea ce ai....
    O sa ma rog pentru tine din tot sufletul...Sa nu-ti pierzi increderea indiferent cat iti este de rau...de greu...nu te cunosc...dar te rog din suflet sa crezi ca va fi bine....vorbim

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa fie bine...sper din tot sufletul asta...si nu te mai amari din cauza unor remarci putin rautacioase...eu stiu ca-ti este greu, toti ne dam cu parerea, toti ne imaginam situatia in care esti..insa doar cei ce au trecut prin asta inteleg cu adevarat. Te rog sa nu te lasi batut si sa lupti orice ar fi...crede in sansa asta ce ti s-a dat...o sa te faci bine, te asteptam la petrecere...

    RăspundețiȘtergere
  3. ...am uitat.
    Astempam vesti de la tine, insa nu te forta, doar daca poti...

    RăspundețiȘtergere