sâmbătă, 7 februarie 2009

A mai trecut o zi...in plus astazi am avut parte de o surpriza mare...fetitele mele au venit in vizita. Spuneau ca eu fac nani....chiar voiau sa se descalte ca sa faca si ele cu mine.
Va spuneam de Coltea....Am stiut, conform speselor sefei de acolo, ca dupa tratament urmeaza radioterapie, nimic altceva, ca "asa vin ele, la pachet". Mergand pe ideea asta, am rugat-o pe respectiva "somitate" sa imi spuna unde pot face radioterapie cu aparate de ultima generatie, stiind ca ce exista in spital acolo sunt foare vechi. A spus ca o sa se intereseze........
Cand am intrebat-o despre acest lucru, mai tarziu....a facut o grimasa si mi-a spus..."da, tu vrei afara..." adica am figuri in cap....si mi-a spus sa fac in spital la ei! Asta in conditiile in care primea de la mine un salariu bun, pe luna!
O nesimtire infioratoare!
Oricum, ideea este ca am fost subdozat, lucru facut constient, de un medic roman, o nulitate de medic, care atunci cand imi spunea de boala mea, spunea ca sunt o ciudatenie! Raspuns de medic pregatit, care isi da interesul. Dozele sunt standard, in functie de parametrii fiecarei persoane. La Coltea se pare ca fiecare medic scrie dozele dupa cum crede de cuviinta!
Va dati seama ca uneori avem vita pe mana unor nepregatiti, care abia atunci invata ceva, folosindu-ne ca pe cobai?

Cum putem elimina astfel de criminali? Vedeti in fiecare zi ce fac si cum se comporta cu pacientii?

Un comentariu:

  1. E un dezastru. In aceasta perioada in tara au murit mai multi oameni din nepasarea anumitor doctori si se pare ca ministerul a inceput sa miste lucurile cat de cat... Au infiintat acea linie verde unde oamenii pot suna sa povesteasca ce au patimit prin spitale si ...surpriza....a doua zi linia s-a blocat.

    RăspundețiȘtergere