miercuri, 4 februarie 2009

Dumnezeu a creat lumea in 7 zile....

In sfarsit......nu am avut net pana cum. Ce-am facut pana acum? Parca sunt destinat sa fiu chinuit.....
Astazi la ora 16 incep tratamentul...se da startul!
Pana acum m-au supravegheat.....Ieri insa , pe seara, mi-au facut punctie in plamani sa imi scoata lichidul....si ca de obicei, cum nimic nu imi iese din prima, m-au intepat de doua ori. A durut rau....ca atare am si lesinat. cred ca erau cel putin 5-6 persoane in camera, speriati....cu aprate pt inima, tensiune.....dar nu a fost decat ce mi se mai intampla . Imi spunea sotia, care astepta afara, ca alerga cineva de la cardiologie disperat......dar s-a linistit repede.
In fine...am dormit f bine.....fara presiune in piept.
Si...dimineata m-au luat la sala de operatie sa imi puna cateterul. Frica...sa nu va mai spun......dar culmea.....nu m-a durut nici cat o injectie si a durat nici 10 minute. la ce ma asteptam....a fost minune.
Dar nu s-a terminat, pt ca au venit sa imi spuna ca trebuie sa imi bage un medicament in coloana....iarasi punctie. Si ce nu am patit la operatie de dimineata, am tras acum la punctia lombara. M-au intepat de 4 ori si nu au reusit sa nimereasca unde trebuie...cica din cauza masei musculare. Si nu numai....ca la 101 kg.......Au renuntat ca iar ma facusem palid, mai incearca maine, si daca nici maine nu reusesc, poimaine la sala de operatie, sub anestezie.
Tumoarea s-a mai micsorat de la ultima radiografie, analiza aceea ce arata boala, LDH, e aproape normala.....insa la intrebarile mele privind sansele sa scap dupa acest tip de tratament......au spus ca nu stiu nimic, trebuie sa asteptam sa vedem cum reactionez, avand in vedere trecutul meu ca si boala, care e agresiva.
Ziua sunt in regula, dar noaptea cam ma coplesesc gandurile.....
Chimioterapia va dura 7 zile.....si inca 15 zile recuperarea sistemului imunitar. Deci, la 16, incep cele 7 zile care vor hotari soarta mea.
7 zile.....in 7 zile Dumnezeu a facut lumea......mie or sa imi redea viata.

Un comentariu: